Uvjeti poslovanja O prodajnom mjestu: Trgovački obrt “Pija” Vl. Ivana Ontl Moslavačka 12/19 4380 Garešnica OIB 59920473275 Mb 97958972 www.pija.hr 1. Korištenje i izmjene Ovi opći uvjeti odnose se na korištenje „www.pija.hr“ Internet prodavaonice isključivo na području Republike Hrvatske, u vlasništvu tvrtkeTrgovački obrt Pija. iz Garešnice. Usluge „www.pija.hr“ Internet prodavaonice dostupne su na internetskim stranicama http://www.pija.hr, dalje u tekstu Pija. Web stranica kao i ostale usluge Pija web trgovine (kupnja putem Pija web trgovine uz dostavu) mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema niže navedenim Općim uvjetima i pravilima. Korištenjem Pija web trgovine obvezujete se poštivati niže navedene Opće uvjete i pravila. Ako se ne slažete s Općim uvjetima i pravilima korištenja Pija web trgovine, molimo Vas nemojte koristiti web stranice Pija. Opći uvjeti i pravila Pija web trgovine podložni su promjenama u bilo kojem trenutku, zbog toga bi stranice s Općim uvjetima i pravilima korištenja Pija web trgovine trebali posjetiti kod svake posjete web stranicama Pija. Ako web stranice Pija nastavite koristiti nakon što su izmijenjeni Opći uvjeti i pravila korištenja, smatra se da ste suglasni s novim Općim uvjetima i pravilima korištenja Pija web trgovine. Trgovački obrt Pija neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz promjena web sadržaja. 2. Uvjeti kupnje Ovim se Općim uvjetima i pravilima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacije proizvoda koji su ponuđeni na ovim stranicama. Postupak te uvjeti kupnje/prodaje robe putem Pija web trgovine definirani su kroz sljedeće etape: 1. Registracija 2. Naručivanje 3. Plaćanje 4. Otprema (dostava) 5. Preuzimanje 6. Povrat/reklamacija Isporučitelj naručene robe je prodajno mjesto Pija. Trgovački obrt Pija putem Pija web trgovine omogućuje kupnju asortimana robe koja se nalazi u ponudi i na zalihi Pija prodavaonica (prodavaonice iz koje se dostavlja pojedinom kupcu, a prema adresi dostave kupca). Kupac je fizička ili pravna osoba koja naručuje proizvode Trgovački obrt Pija., moslavačka 12/19 43280 Garešnica, posredstvom Pija Internet prodavaonice. Kupcem se smatra svaka fizička ili pravna osoba koja se registrira na stranice Pija web trgovine te elektroničkim putem naruči barem jedan proizvod. Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn),. Artikli se isporučuju po cijenama važećim na dan naručivanja bez obzira na datum isporuke. Trgovački obrt Pija. zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu. 2.1. Registracija Da biste se registrirali ili koristili usluge Pija web trgovine, morate imati najmanje 18 godina. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije. Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka koje ste unijeli prilikom registracije ili kupnje, molimo Vas da u čim skorijem roku ažurirate Vaš korisnički račun u Pija korisničkom računu u rubrici „Postavke“. Naručitelj tj. kupac odgovara za ispravnost svih unesenih podataka prilikom kupnje artikala. 2.2. Naručivanje robe Proizvodi se naručuju elektroničkim putem. Pritiskom gumba "Ubaci", odabrani proizvod se dodaje u potrošačku košaricu. Proizvodi se smatraju naručenim u trenutku kada kupac prođe cijeli Proces „Naplate“ (checkout procedura) koji se sastoji od 4 koraka: 1. Kontakt podaci, 2. Način dostave, 3. Odabir načina plaćanja i 4. Potvrda narudžbe. Na e-mail kojim ste se registrirali kao kupac dobiti ćete potvrdu da je narudžba zaprimljena od strane Pija web trgovine. Ukoliko ne dobijete ovakvu poruku, molimo Vas da provjerite da li se artikli nalaze u Vašoj košarici nakon prijave na stranici Pija te ponovite proces naručivanja. Trgovački obrt Pija obvezuje se isporučiti sve naručene proizvode koje u trenutku isporuke ima na zalihama Pija skladišta iz koje se dostavlja na kućnu adresu. Ukoliko Trgovački obrt Pija. nije u mogućnosti isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda, kontaktirati će kupca e-mailom po pitanju zamjenskog proizvoda ili otkazivanja naručenog proizvoda. Slike proizvoda na Pija Internet prodavaonici su ilustrativne prirode te slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda. Trgovački obrt Pija će nastojati na web stranicama Pija objavljivati točne i aktualne podatke, ali ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost istih. 2.3. Plaćanje robe Naručene proizvode na našem webshopu možete plaćati pouzećem (gotovinom prilikom preuzimanja paketa), kreditnim i debitnim karticama ili jednokratno na naš ŽRN. Prilikom odabira plačanja jednokratno na naš žiro račun potvrda narudžbe se smatra valjanom 3 dana od izrade narudžbe što je rok u kome mora biti uplata vidljiva na našem žiro računu. Tek prilikom vidljive uplate na našem žiro računu narudžba kreće u obradu i taj dan se smatra dan zaprimanja narudžbe. Dostavljaču ne možete platiti naručene artikle karticama. 2.4. Otprema (dostava) robe Naručena roba biti će složena na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prije preuzimanja pošiljku provjeriti, a eventualna vidljiva oštećenja odmah prijaviti te odbiti primiti oštećenu pošiljku. Troškovi slanja dodaju se pri izradi narudžbe. Narudžbe dostavljamo na kućnu adresu kupca putem Overseas Expres ili GLS-a i cijena dostave i pakiranja iznosi 30,00 kn ili na Vaš zahtjev putem neke druge dostavne službe uz prethodni dogovor. 2.5. Preuzimanje narudžbe Rok za uručenje narudžbi iznosi 3-5 radnih dana od dana narudžbe. U rokove za uručenje ne računaju se: 1. dan prijema narudžbe; 2. vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese 3. vrijeme kašnjenja zbog više sile ili zastoja u prometu nastalog bez krivnje tvrtke Trgovačkokg obrta Pija. 4. neradni dani i dani kada se ne obavlja dostava Pija narudžbi. Za narudžbe zaprimljene u petak iza 15 sati rok isporuke počinje teći prvi sljedeći radni dan Pija web trgovine. 2.6. Povrat/Reklamacija robe, pravo na jednostrani raskid ugovora i vraćanje robe 1. Imate pravo, ne navodeći za to razlog, raskinuti ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe. Ako je trgovac obavijestio potrošača o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana za jednostrani raskid ugovora započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe 2. Kako biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji, potrebno je dostaviti prije isteka navedenog roka pravilno popunjen primjerak Obrasca za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji, zajedno s originalnim računom. Obrazac možete dostaviti u paketu zajedno s robom ili na e-mail adresu: info@pija.hr 3.U paketu s naručenim proizvodima primit ćete račun I Obrazac za jednostrani raskid ugovora. Račun sačuvajte radi eventualnih reklamacija i povrata novca.Povrat novca u visini vrijednosti proizvoda vršimo za plaćene proizvode vraćene u roku koji je naznačen na računu, najkasnije 14 dana od primitka paketa.U slučaju povrata proizvoda obavezno priložite račun. 4. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju Ugovora. Prema članku 72. Zakona o zaštiti potrošača, dužni ste primljenu robu vratiti na adresu Trgovački obrt Pija (za web trgovinu), Moslavačka 12/19 43280 Garešnica Hrvatska. Robu ste dužni zapakirati za povrat u originalnu transportnu ambalažu. Trošak slanja u slučaju zamjene i povrata snosi KUPAC. ( Overseas Express ili GLS ili drugim dostavnoim službama uz prethodni dogovor. ) 5. Preduvjet jednostranog raskida Ugovora jest da roba nije korištena te da se nalazi u originalnoj ambalaži uključivo s originalnim etiketama. Ukoliko je do korištenja (umanjenja vrijednosti) došlo, po primitku vraćene robe izvršiti ćemo procjenu stanja robe prema vidljivim znakovima upotrebe i sukladno tome odrediti koji će vam postotak povrata novca biti isplaćen. U takvim situacijama ćemo vas kontaktirati i pokušati pronaći obostrano najprihvatljivije rješenje. 6. Najkasnije u roku od 14 dana od dana kad smo zaprimili vašu obavijest o odluci raskida ugovora, uz uvjet da ste izvršili svoju obvezu povrata isporučene robe, izvršiti ćemo povrat vaše uplate koristeći isto sredstvo plaćanja koje ste koristili prilikom narudžbe. Novac uplaćen kreditnim kartica bude vračen na naćin da se bude stornirala uplata preko payway sučelja, novac uplaćen pouzećem vračamo isključivo na tekući račun u banci, novac uplačen transakcijski vračamo na račun sa kojeg je izvršena uplata. 7. Nažalost nismo u mogućnosti izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat vašeg izričitog izbora vrste prijevoza, niti bilo kakve druge troškove povezane s procesom povrata. Pošiljke koje su poslane na način da zahtijevaju plaćanje prilikom pouzeća također nismo u mogućnosti primiti.Pakete poslane s naznačenom otkupninom NE PREUZIMAMO! Molimo ne šaljite pakete s otkupninom. Ako je proizvod poslan oštećen ili onaj koji nije naručen, sve troškove zamjene i povrata snosimo MI. Vjerodostojnost prezentiranih boja na slikama uzoraka zbog tehničkih okolnosti snimanja proizvoda i jačine pixela na uređajima mogu djelomično odstupati od stvarne boje Ako ne preuzmete naručenu robu a ponovno zatražite slanje zadržavamo pravo naplate dvostrukog iznosa poštarine koji u cijelosti prethodno mora biti izmiren na našem poslovnom računu. Pravo na jednostrani raskid ugovora isključeno je u slučajevima navedenima člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupaca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na linku Zakon o zaštiti potrošača. Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je: 1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena 2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora 3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču 4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe 5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave 6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima 7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca 8. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom 9. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke 10. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije 11. ugovor sklopljen na javnoj dražbi 12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju 13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora. 2.7. Odgovornost za materijalne nedostake, reklamacija robe sa nedostatkom 1. Ukoliko primite robu s nedostatkom, imate pravo na prigovor ili reklamaciju robe u zakonskom roku prema Zakonu o zaštiti potrošača. 2. Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, omogućujemo vam da svoje prigovore uputite na e-mail adresu info@pija.hr ili putem pošte na adresu Trgovački obrt Pija (za web trgovinu), Moslavačka 12/19 43280 Garešnica Hrvatska.  Na sve zaprimljene prigovore odgovoriti ćemo u što kraćem roku, no najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora, te ćemo riješiti vaš prigovor na najpovoljniji mogući način. 3. Povrat u slučaju reklamacije robe s nedostatkom se vrši na način da nakon zaprimanja prigovora, Vi nama šaljete paket o svome trošku. 4. Reklamacija će se smatrati valjanom ako se pregledom proizvoda i, ukoliko je potrebno, dodatnim vještačenjem, utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. 5. Ukoliko se utvrdi da je reklamacija pravovaljana, o našem trošku zamijeniti ćemo robu za istovjetnu bez nedostataka ili vratiti cjelokupan iznos koji je plaćen za proizvod, uključivo s troškovima dostave. 6. U slučaju da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko se prigovor potrošača odbije, kupac koji je uputio prigovor snosit će trošak ponovne dostave kupljenog proizvoda na adresu kupca. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, na odnose između potrošača (krajnjeg korisnika) i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke. LINK 3. Pisani prigovor Pisani prigovor možete poslati: putem pošte na adresu:Trgovački obrt “Pija” Moslavačka 12/19 43280 Garešnica, putem elektroničke pošte na email adresu: prigovori@pija.hr putem obrasca za podnošenje pisanog prigovora na Pija web stranici. LINK za download Pisani odgovor na Vaš pisani prigovor dostavit ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. 4. Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju Registracijom i kupnjom kao gost (bez registracije) na Pija prodavaonici dajem suglasnost da Trgovački obrt Pija. prikuplja i obrađuje moje osobne podatke navedene u registracijskoj formi te podatke o mojim narudžbama. Spomenutu suglasnost za obradu podataka dajem u svrhe upoznavanja Trgovački obrt Pija s mojim kupovnim navikama, kao i u informativne svrhe te svrhe promidžbe usluga i proizvoda Trgovački obrt Pija .za sve vrijeme trajanja moje registracije, kao i za ostale promidžbene potrebe pružatelja usluga. Upoznat sam s pravom da u svakom trenutku mogu u cijelosti povući ovu izjavu o suglasnosti. Povlačenjem izjave o suglasnosti u cijelosti će prestati obrada mojih podataka kao i moja registracija u Pija prodavaonici. Upoznat sam i s pravom da u svakom trenutku mogu i djelomično povući ovu izjavu o suglasnosti za obradu podataka (odjava s newslettera – u promotivne svrhe). Kupac može na vlastiti zahtjev zatražiti brisanje svojih osobnih podataka iz baze Pija prodavaonice telefonskim putem ili putem e-maila. Pija prodavaonica koristi „cookie“ isključivo kao identifikator sesije, odnosno „cookie“ sadrži tzv. 'session id', kako bi se osiguralo da tijekom trajanja sesije webshop prepoznaje i pamti korisnikov preglednik (browser), a samim time i korisnika te na taj način omogući kupnju. Više o "cookie" programima saznajte ovdje. 5. Sigurnost i zaštita podataka Prilikom registracije u Pija prodavaonicu bit ćete dužni kreirati lozinku koju morate zadržati samo za sebe i ne dijeliti je s drugim osobama. Odgovorni ste za sve akcije i narudžbe koje su naručene pod Vašim korisničkim računom. Ako znate ili sumnjate da još netko zna Vašu lozinku, ljubazno Vas molimo da nas kontaktirate putem e-maila info@pija.hr, a kako bismo Vam dali upute za izmjenu Vaše lozinke. Ukoliko postoji bilo kakva sumnja da postoji propust u sigurnosti, pija ima pravo od Vas tražiti da promijenite lozinku ili može blokirati Vaš korisnički račun. Plaćanje u internetskoj trgovini www.pija.hr moguće je sljedećim karticama: Maestro, MasterCard, Visa i Diners. Kod odabira plaćanja karticama, bit ćete preusmjereni na sigurnosno zaštićenu stranicu, na kojoj je potrebno unijeti tražene osobne podatke i podatke o kartici. Vaši podaci niti u jednom trenutku nisu dostupni tvrtci Trgovački obrt Pija. . Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje osigurava HT Pay Way sustav za on-line autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičara i kartičarskih brendova te PCI DSS standarda. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava HT Pay Way za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu. Nakon što je proces plaćanja završen, na adresu e-pošte nositelja rezervacije stići će potvrda o plaćanju. Budući da je riječ o sistemski izdanim potvrdama, molimo klijente koji ne pronalaze potvrdu u dolaznoj pošti da obrate pozornost na promocijski folder te folder neželjene pošte. Djelatnici agencije stoje na raspolaganju klijentima za sve dodatne upite vezane uz rokove plaćanja, kao i za provjeru uspješnosti provedene transakcije / zaprimljene uplate. Završna obavijest / detaljne upute o putovanju kupcu se dostavljaju putem e-pošte najkasnije 1 (jedan) dan uoči početka putovanja. Izjava o sigurnosti online plaćanja karticama putem HT Pay Way Pri plaćanju karticama na našoj web trgovini koristite HT Pay Way – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. HT Pay Way osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u HT Pay Way platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Hrvatski telekom nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima HT Pay Way sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima. Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. HT Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla). Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke. HT Pay Way sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za online plaćanje. Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost HT Pay Way sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka. Napomena: vaša kartica nakon autorizacije iznosa još neće biti terećena za navedeni iznos. Podaci će se provjeriti i najaviti će se vaš trošak. Tek nakon što utvrdimo raspoloživost naručenih proizvoda, izvršiti ćemo naplatu sredstava i isporučiti kupljenu robu. U slučaju neraspoloživosti/nemogućnosti dobave nekog od artikala, naplata se otkazuje i vaša kartica više ne može biti terećena. Radi vaše zaštite, naplatni sustav ne dopušta naplatu većeg iznosa od prethodno autoriziranog, niti dopušta uvid u broj vaše kreditne kartice. Kada otkažemo naplatu transakcije ili potvrdimo naplatu, sustav će vam poslati obavijest na vaš e-mail. 6. Vanjske usluge Usluge koje Vam pruža Pija prodavaonica ne uključuju troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i drugu elektroničku opremu (elektroničke uređaje) te usluge za pristup našim stranicama. Trgovački obrt “Pija” nije odgovoran za troškove telefona, podatkovnog prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći prilikom narudžbe ili pregledavanja/pretraživanja i korištenja web stranica Pija web trgovine. 7. Intelektualno vlasništvo Sadržaj Pija prodavaonice je zaštićen i Trgovački obrt “Pija”ostvaruje jedinstveno pravo na njegovo korištenje. Za svako komercijalno korištenje sadržaja na stranicama Pija prodavaonice morate prethodno kontaktirati Trgovački obrt “Pija” putem e-mail adresu info@pija.hr. 8. Dostupnost Pija prodavaonice Iako Vam Pija nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, Trgovački obrt “Pija”. ne može garantirati da će usluge na Pija prodavaonici odgovarati Vašim potrebama. Pristup na internetske stranice Pija prodavaonice (http://www.pija.hr) ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje ćemo nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku. 9. Povezane internet stranice Web stranica Pija prodavaonice uključuje linkove na druge internet stranice, materijali na tim stranicama su izvan kontrole Pija trgovine, korisnici na njih pristupaju na vlastitu odgovornost i rizik te stoga Trgovački obrt Pija nije odgovoran za sadržaj na tim stranicama. 10. Remarketing Za oglašavanje na mreži upotrebljavamo ponovni marketing u usluzi Google Analytics. Dobavljači treće strane, uključujući i Google, prikazuju naše oglase na web-lokacijama na cijelom internetu. Mi i dobavljači treće strane, uključujući i Google, koristitimo kolačiće prve strane (primjerice, Google Analytics kolačić) i kolačiće treće strane (primjerice, DoubleClick kolačić) za optimiziranje i prikazivanje oglasa na temelju posjeta korisnika našoj web-lokaciji. Vi se kao korisnik možete isključiti iz usluge Google Analytics za oglašavanje na prikazivačkoj mreži te prilagoditi oglase za Google prikazivačku mrežu pomoću alata Upravitelj postavki oglasa. 11.MEHANIZMI PRITUŽBE i NAČIN RJEŠAVANJA SPOROVA 1. U slučaju da uočite pogrešku, problem, povredu, neprihvatljiv sadržaj i slično objavljen u web trgovini ili na web stranicama pija.hr, možete nas kontaktirati ili uputiti pritužbu putem e-mail adrese info@pija.hr. Na svaki takav pisani prigovor odgovorit ćemo u roku od 15 dana od njegovog primitka. 2. Na ove Opće uvjete i sve ugovore primjenjuje se hrvatsko pravo. 3. Ovim putem vas obavještavamo o svojoj dobroj volji da svaki spor riješimo mirnim putem sporazumno, kao i vašem pravu da koristite mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pravom pokretanja postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, i/ili podnošenjem prijedloga za mirenje Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori, te korištenjem online Platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. LINK 4. U slučaju sudskog spora, nadležan je stvarno nadležni sud u Garešnici. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja vezana za ova pravila zaštite privatnosti ili praksom na ovoj web stranici, možete nas kontaktirati na adresu: Trgovački obrt Pija Moslavačka 12/19 43280 Garešnica E-mail: info@pija.hr Uvjeti plaćanja Cijenjeni kupci, omogućili smo široku paletu načina plaćanja kako bi zadovoljili sve vaše potrebe. PLAĆANJE U WEB SHOPU: - Plaćanje internet bankarstvom, općom uplatnicom, virmanom Jednokratno - Plaćanje pouzećem (dostupno samo unutar Republike Hrvatske) Plaćanje kod preuzimanja robe na adresi dostave Uvjete dostave pogledajte na www.pija.hr - Plaćanje s Kreditnim karticama MasterCard® Maestro® Visa Diners Uvjeti dostave Poštovani korisnici, Dostava vrijedi na području čitave Hrvatske, a pošiljke se dostvavljaju putem Overseas Express-a U većini slučajeva dostava traje manje od 24h osim za otoke gdje se roba dostavlja samo nekoliko puta tjedno. Dostava se vrši samo radnim danima od ponedjeljka do petka. Na dolje navedene poštanske brojeve dostava se vrši putem Hrvatske pošte jer to su mjesta gdje dostavne službe ne vrše dostavu i pošto nismo u mogućnosti poslati pošiljku pouzećem da bi narudžba bila obrađena i poslana potrebno je izvršiti uplatu na žiro račun. Ukoliko napravite narudžbu sa dolje navedenim poštanskim brojem bude Vas kontaktirao netko od naših djelatnika. Poštanski brojevi na koje se odnosi dostava putem HP. 20226 Babine Kuće 20225 Babino Polje 20225 Blato 23286 Božava 23285 Brbinj 23292 Brgulje 21430 Donje Selo 23286 Dragove 21225 Drvenik Mali 21225 Drvenik Veliki 20290 Glavat 21432 Gornje Selo 20226 Goveđari 21430 Grohote 51552 Ilovik 23293 Ist 22235 Kaprije 20221 Koločep 20224 Korita 20225 Kozarica 20290 Lastovo 20222 Lopud 23282 Luka 23284 Mali Iž 20224 Maranovići 21430 Maslinica 23292 Molat 21432 Nečujam 20226 Njivice 20224 Okuklje 23296 Olib 20290 Pasadur 20226 Polače 23287 Polje 20226 Pomena 20226 Pristanište 20224 Prožura 20224 Prožurska Luka 22233 Prvić Luka 22234 Prvić Šepurine 23283 Rava 23291 Rivanj 21430 Rogač 20225 Ropa 23281 Sali 20224 Saplunara 23285 Savar 23291 Sestrunj 23295 Silba 20290 Skrivena Luka 20225 Sobra 23287 Soline 20226 Soline 21430 Srednje Selo 21432 Stomorska 20223 Suđurađ 51561 Susak 20290 Sušac 20223 Šipanjska Luka 20226 Tatinica 20290 Uble 51562 Unije 23284 Veli Iž 23287 Veli Rat 20226 Velika Loza 23287 Verunić 23281 Zaglav 20290 Zaklopatica 23292 Zapuntel 22232 Zlarin 23291 Zverinac 23286 Zverinac 22236 Žirje 23282 Žman Jedan od vrlo zanimljivih usluga je i plaćanje pouzećem gdje odabrane proizvode plaćate dostavljaču tek kod primitka robe. Na taj način u potpunosti pojednostavljujete kupnju, a to je posebno korisno za mala mjesta i ruralna područja. Dobro je znati! Što ako me vozač ne nađe na adresi? Kod pokušaja isporuke će se ostaviti obavijest o dospijeću pošiljke na kojoj je naznačen broj pošiljke i broj telefona službe za korisnike, a sama pošiljka će se vratiti u pripadajući sabirni centar. Vi samo trebate nazvati službu za korisnike i dogovoriti novu dostavu. Dostavu proizvoda naručenih putem naše internet trgovine vršimo u suradnji s najkvalitetnijim dostavnim službama, po načelu „od vrata do vrata“. Trošak dostave paketa snosi kupac. Svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti. Pošiljatelj će u listi preuzimanja naznačiti referentni broj prateće dokumentacije, pri čemu će kasnije potpisana dostavna lista s referentnim brojem biti dokaz o izvršenoj dostavi.
VSC Pro+ Web Trgovina   Otvaranje Web Shopa